نور

نور
اخبار روز رو اینجا ببینید

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 111
بازدید کل : 19398
تعداد مطالب : 51
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوودی قرار است مسلمان شود و این مسئله را رسما اعلام کند.
آفتاب: سایت خبری "القاهره نت" به نقل از برخی روزنامه های آمریکایی اعلام کرد که "آنجلینا جولی" بازیگر سرشناس سینماهای آمریکا قصد دارد در آینده ای نزدیک مسلمان شود و خبر مسلمان شدنش را رسما اعلام کند.
 
این روزنامه های آمریکایی در حالی این خبر را اعلام کردند که در ادامه آن نوشته اند: البته تا به این لحظه "آنجلینا جولی" این خبر را تأیید و یا تکذیب نکرده است.
 
"قاهره نت" در ادامه نوشت: این روزنامه های آمریکایی برای اثبات مدعای خود اعلام کردند که این بازیگر سرشناس آمریکایی طی چند وقت اخیر توجه بسیار زیادی به "تمدن اسلامی" داشته و اعلام کرده که قصد دارد مطالعاتی در این زمینه داشته باشد.
 
به گزارش کافه سینما به نقل از سی.آی.ان، "آنجلینا جولی" همچنین قصد دارد در چند وقت آینده زبان عربی بیاموزد تا بتواند بهتر با این فرهنگ و تمدن آشنا شود.
 
او مدتی پیش گفته بود آرزو دارد صحرای ایران را سوار بر شتر طی کند. این مطالب را شاید بتوان در یک عنوان کلی در ادامه اسلام گرایی بعضی از چهره های سرشناس هالیوود مثل شان علی استون که به تازگی شیعه شد دانست.
 
این در شرایطی است که سال گذشته، فرج الله سلحشور، سازنده مجموعه های دینی و راوی داستان های مذهبی، از جولی با تعابیری بسیار منفی یاد کرده بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 فروردين 0برچسب:, توسط ایمان
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :